Kan niet meer inloggen App store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zal wel aan mijn blonde hoofd of mijn beginner zijn liggen maar ik geen apps meer downloaden uit de app store Ik krijg steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan niet meer inloggen App store
Het zal wel aan mijn blonde hoofd of mijn beginner zijn liggen maar ik geen apps meer downloaden uit de app store
Ik krijg steeds de mededeling "Verbinden mislukt, geef iTunes-wachtwoord. Mijn ww is goed maar toch kan ik niet inloggen en blijven mijn apps op wachten staan. Kan ze dus ook niet weghalen. Iemand een idee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aha..................blijkbaar was de app store down, dit duurde even een ochtendje
MODJE!!! Toch een slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
kan niet meer op youtube app inloggen | bababakkus | iPad algemeen | 2 | 12-08-10 23:22 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
|
|