//

Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi?

Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een vertaalapplicatie waarin ik zelf zinnen kan typen die dan vertaald worden naar spaans en het liefste ook uitgesproken worden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-08-10, 19:06
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi?

Ik ben op zoek naar een vertaalapplicatie waarin ik zelf zinnen kan typen die dan vertaald worden naar spaans en het liefste ook uitgesproken worden.

Tot nu toe vind ik alleen apps waarin standaardzinnen staan die je kan laten uitspreken. Ofwel een woordenboek.
Ofwel

Ik kwam wel de app EchoMobi tegen maar zie er niet duidelijk instaan of ik hier wel zelf zinnen kan ingeven die dan offline vertaald worden.

Wie kan mij helpen?
Ik vertrek volgende week op vakantie en zou heel graag een goede vertaalapp. hebben..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 10:59
430n 430n is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik zit dus met hetzelfde. Alleen heb ik genoeg aan 1 taal. (Frans)

Mijn post: https://forum.iculture.nl/f8/ap...p-offline.html

Even gekeken naar Echomobi, en die lijkt wel offline te werken. In de omschrijving staat dat je na het downloaden van de languagepacks de app in vliegtuigmodus (volledig offline) kan gebruiken.

Jammer dat er geen waarderingen van zijn.

Is er niemand die ervaring heeft met een offline woordenboek/vertaal app?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: app waarin ik een logboek kan bijhouden Maaike_22 iPhone Apps 0 04-02-11 23:50
Gezocht: Vertaalapp (offline!) 430n iPhone Apps 1 25-01-11 11:13
Wie kent "ipad24.tv"? Vienna-Dutchman Koopinformatie Nederland 2 18-06-10 09:29
Wie kent dit schermpje? en hoe krijg je het erop ? luukdoedens Archief 3 09-02-10 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.