Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een vertaalapplicatie waarin ik zelf zinnen kan typen die dan vertaald worden naar spaans en het liefste ook uitgesproken worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi?
Ik ben op zoek naar een vertaalapplicatie waarin ik zelf zinnen kan typen die dan vertaald worden naar spaans en het liefste ook uitgesproken worden.
Tot nu toe vind ik alleen apps waarin standaardzinnen staan die je kan laten uitspreken. Ofwel een woordenboek. Ofwel Ik kwam wel de app EchoMobi tegen maar zie er niet duidelijk instaan of ik hier wel zelf zinnen kan ingeven die dan offline vertaald worden. Wie kan mij helpen? Ik vertrek volgende week op vakantie en zou heel graag een goede vertaalapp. hebben.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit dus met hetzelfde. Alleen heb ik genoeg aan 1 taal. (Frans)
Mijn post: https://forum.iculture.nl/f8/ap...p-offline.html Even gekeken naar Echomobi, en die lijkt wel offline te werken. In de omschrijving staat dat je na het downloaden van de languagepacks de app in vliegtuigmodus (volledig offline) kan gebruiken. Jammer dat er geen waarderingen van zijn. Is er niemand die ervaring heeft met een offline woordenboek/vertaal app? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: app waarin ik een logboek kan bijhouden | Maaike_22 | iPhone Apps | 0 | 05-02-11 00:50 |
Gezocht: Vertaalapp (offline!) | 430n | iPhone Apps | 1 | 25-01-11 12:13 |
Wie kent "ipad24.tv"? | Vienna-Dutchman | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-06-10 10:29 |
Wie kent dit schermpje? en hoe krijg je het erop ? | luukdoedens | Archief | 3 | 09-02-10 22:09 |
|
|