Gezocht: app waarin ik een logboek kan bijhouden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoektocht door het forum, Google en de appstore hebben me niet verder geholpen. Afgelopen week is voor mij officieel het afstuderen begonnen. Zowel individueel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: app waarin ik een logboek kan bijhouden
Mijn zoektocht door het forum, Google en de appstore hebben me niet verder geholpen.
Afgelopen week is voor mij officieel het afstuderen begonnen. Zowel individueel als groepsmatig voor een afstudeeropdracht, moet ik een logboek bijhouden en onderhouden. Kortom: ik wordt mijn eigen manager en alles moet concreet worden vastgelegd. Er zijn vele agenda apps ed maar een app waarin ik een planning, tijdspad en verslaglegging kwijtkan ben ik nog niet tegengekomen. Mijn vraag: weet iemand of er een app is waarin ik kwijt kan: - agenda - taken - tijdsplanning - verslaglegging - plannen - mogelijkheid tot exporteren in word of excel Het gaat dus echt om het managen en beheren. Alvast bedankt voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gezocht: dagboek, financiën bijhouden en wachtwoorden bewaren | Mireille005 | iPhone Apps | 8 | 02-05-15 14:08 |
Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi? | vasco | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 11:59 |
Voedings logboek app? | Sterke-Jerke | iPhone Apps | 0 | 15-05-10 13:52 |
Autohouder waarin iPhone MET ifrogz protector kan? | Hautje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-09-08 17:12 |
|
|