Wifi Iphone 4 vindt geen netwerken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 4 die geen netwerken vindt, terwijl de andere apparaten minstens 10 netwerken vinden. Kan iemand mij zeggen wat er stuk/defect ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi Iphone 4 vindt geen netwerken
Hallo,
ik heb een iphone 4 die geen netwerken vindt, terwijl de andere apparaten minstens 10 netwerken vinden. Kan iemand mij zeggen wat er stuk/defect is aan mijn iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij je Wi-Fi instellingen of je de schakelaar nog aan/uit kan zetten.
|
|
|||
|
|||
Ja, die kan ik nog aan/uit zetten. Wat ik raar vind is wanneer ik bij mijn router sta vindt hij wel een netwerk (de mijne) maar na een meter ofzo vindt hij ze niet meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig zijn er hier veel mensen op het forum. |
|
|||
|
|||
heb je hem een keer laten vallen ?
ik denk dat er een schroefje los zit bij je Wi-Fi ontvanger deze zit boven in de iphone . deze wil weleens los laten als je hem laat vallen . als je het kan en aandurft kan je de achterkant van de telefoon eraf halen het schroefje plus metelen plaatje zit bovenaan in het midden van de telefoon. op youtube staan genoeg filmpjes hoe je de achterkant eraf kunt halen. succes |
|
|||
|
|||
neen, heeft niets te maken met dat schroefje, die zit goed vast geschroefd, heb nog mijn schroefje in een andere Iphone ingeschroefd en die van hem in de mijne, toch vindt mijn Wi-Fi geen netwerken ... (((((
|
|
||||
|
||||
Heb je al een reset gedaan?????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vindt geen Wi-Fi netwerken | halavala | iPhone algemeen | 11 | 08-03-13 14:56 |
iPhone vindt geen Wi-Fi | stef23 | Wi-Fi | 17 | 20-02-12 18:23 |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
Geen Wi-Fi-netwerken | GillesD | Wi-Fi | 2 | 10-10-10 20:21 |
geen Wi-Fi-netwerken | nekebokker | Archief | 1 | 20-01-10 21:04 |
|
|