Als ik bel hoort niemand mij en ik hoor hun niet - Iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik iemand bel of wordt gebelt met mijn iPhone, hoor ik diegene niet en diegen hoort mij ook niet. Ik had mijn scherm laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik bel hoort niemand mij en ik hoor hun niet - Iphone4
Als ik iemand bel of wordt gebelt met mijn iPhone, hoor ik diegene niet en diegen hoort mij ook niet. Ik had mijn scherm laten maken en toen belde ik iemand liep mijn iphone vast en toen deed ik een reset, het leek alsnof hij crashde. sindsdien kan ik niemand meer horen of zij horen mij. En hij gaat automatisch op luidspreker als ik iemand bel. Maar mijn microfoon & speaker werken gewoon maar alleen met bellken niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is aan te raden om contact op te nemen met de reparateur. Die kan nakijken waar hij eventueel iets fout heeft gedaan
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel | Bambi66 | iPhone algemeen | 2 | 08-08-11 14:29 |
Iphone 4 Niemand hoort mij of ik val weg | ijzbeer | iPhone algemeen | 2 | 02-07-11 21:35 |
Niemand hoort mij meer? | Giovannavv | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 14:36 |
als ik bel hoort niemand mij | rojode05 | iPhone algemeen | 3 | 30-05-10 14:25 |
Niemand hoort mij goed praten tijdens bellen. | Marc-R | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 02:04 |
|
|