iOS 7 iCloud backup op iOS 6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb zopas een nieuwe iPhone 5 teruggekregen onder garantie, de vorige wilde niet meer opladen. Nu heb ik hem geconfigureerd als nieuwe iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 iCloud backup op iOS 6?
Hallo
ik heb zopas een nieuwe iPhone 5 teruggekregen onder garantie, de vorige wilde niet meer opladen. Nu heb ik hem geconfigureerd als nieuwe iPhone omdat ik graag op iOS 6 wil blijven (waarmee hij geleverd werd), en voor de reservekopien op iCloud iOS 7 vereist was. Ik heb m'n contacten terug kunnen zetten via iCloud en nu vraag ik me af of het mogelijk is om hetzelfde te doen met mijn foto's? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iCloud/iTunes backup gemaakt met iOS 7 kan men niet terugzetten op een toestel met iOS 6.
|
|
|||
|
|||
Dus ik kan m'n foto's niet terugzetten zolang ik niet naar iOS 7 ga?
|
|
|||
|
|||
Als die plaatjes in een iOS 7 iCloud/iTunes backup zitten kan je die backup niet terugzetten op een toestel met iOS 6.
|
|
|||
|
|||
Je kan de foto's wel op de computer uit de back-up halen met een programma als iBackupBot. Vervolgens kun je de foto's dan op je computer bewaren en eventueel als foto-album via iTunes op de iPhone zetten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stom. Dacht dat het om een lokale back-up ging. Ik denk niet dat je een back-up uit iCloud kunt downloaden.
Óf je moet naar iOS 7 upgraden en dan de back-up terugzetten Óf je moet iemands iPhone lenen en dan daar tijdelijk de back-up op zetten en dan alles kopieren naar een computer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
zou ik mijn backup van mijn iphone van IOS 6.1.3 naar IOS 7 kunnen gedaan worden? | milan1nl | iPhone algemeen | 2 | 10-07-13 09:23 |
Alle iDevices: Handleiding: Jailbreaken iOS 6 & daarna iCloud/iTunes back-up terugzetten (iOS 5 & 6) | Bubbly | Jailbreak | 10 | 14-02-13 01:20 |
iPhone 4 backup problemen na iOS 5 | Lvcie | iPhone algemeen | 4 | 01-11-11 02:04 |
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices | stekki | iCloud | 0 | 09-10-11 15:48 |
|
|