Verwijderde foto's iphone terughalen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een paar dagen geleden een topic geopend waarin ik aangaf hoe je verwijderde foto's kunt terughalen op iphone... Kennelijk geloofde niemand mij en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde foto's iphone terughalen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga dit eens bekijken en als het goed is ga ik dit filmpje zeker behouden.
Maar ik kan het filmpje nie bekijken omdat het prive is? Je moet naar je instellingen gaan en openbaar instellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2014 om 18:30 ---------- Als het goed is is nu het filmpje openbaar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leeslijst?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt een beetje zie in de filmrol wel foto,s terugkomen maar kan ze niet openen
|
|
|||
|
|||
De foto's komen inderdaad terug in de filmrol maar als ik ze open zijn ze zwart
Niet te zien dus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde foto's heel terughalen met een simpel trucje | moooootjuh | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 09:51 |
Verwijderde foto terughalen | brunovw87 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 11:31 |
dictafoon iphone verwijderde bestanden terughalen | kjmoss | iPhone algemeen | 2 | 28-04-12 18:39 |
verwijderde fotos & videos terughalen | Stef16 | Muziek, foto & video | 1 | 29-03-11 11:07 |
verwijderde cycorder videos terughalen? | encounter | Muziek, foto & video | 0 | 14-09-10 19:39 |
|
|