Hoor niks bij het bellen iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb het volgende probleem. Als ik bel dan hoor ik niks, weet niet of hun mij horen nog niet getest. Wat ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoor niks bij het bellen iphone 5
Dag,
Ik heb het volgende probleem. Als ik bel dan hoor ik niks, weet niet of hun mij horen nog niet getest. Wat ik wel heb gedaan is het volgende:
wie kan mij helpen ? denk wel dat het komt door het scherm vervangen, alleen vind ik het apart dat het pas na enkele dagen het probleem optreed |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een slecht teken wanneer het geluid bij video, memo of via koptelefoon het wel doet en bij het bellen niet. En dat het probleem pas na een paar dagen optreed is puur toeval volgens mij.
Ik heb dit ook eens gehad en bij mij was toen de audio-chip kapot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik hoor mensen niet als ze mij bellen | bilal2307 | iPhone algemeen | 15 | 30-01-13 18:14 |
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube | itallaa | iPhone algemeen | 4 | 11-11-12 01:28 |
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel | Bambi66 | iPhone algemeen | 2 | 08-08-11 14:29 |
iphone 3g hoor niets bij bellen | wjkuipers | iPhone algemeen | 15 | 22-07-09 00:36 |
Iphone hoor niks meer!! | leslow | Archief | 1 | 23-07-08 23:55 |
|
|