Iphone 5C clone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zie allemaal verschillende meningen ik wil graag met iemand in contact komen die al langer de iphone 5c clone heeft of iemand kent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5C clone
Hoi,
Ik zie allemaal verschillende meningen ik wil graag met iemand in contact komen die al langer de iphone 5c clone heeft of iemand kent en wat hij of zij ervan vind?! Groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar mijn weten staat erop de clones Android met een skin erover heen dus je hebt alleen de looks niets meer plus dat de hardware echt bagger
|
|
|||
|
|||
Ik zeg niet doen
|
|
|||
|
|||
Als je android wilt hebben, koop dan voor €400 een Nexus 5. Dan heb je ten minste een goed toestel, zo'n clone iPhone is echt niet aan te raden
|
|||
|
|||
Klopt, ik zou zelf ook nooit een cloon kopen, op MP zie je ze wel te koop staan en ook steeds vaker 2de hands vanwege een defect. Die cloons hebben een heel korte levensduur!
|
|
|||
|
|||
Ik zou nog liever een iphone 3gs kopen dan zo een clone.. Een clone geeft namelijk totaal geen apple ervaring
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Clone | CloneIphone | iPhone algemeen | 1 | 02-06-11 15:22 |
de ZT8809 iphone clone | samuel | iPhone algemeen | 29 | 30-09-08 12:09 |
|
|