Toegang filmrol via netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik vroeg me af of het mogelijk is om de foto's die je via verkenner kan benaderen ook via een netwerk pad kan benaderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegang filmrol via netwerk
Beste,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om de foto's die je via verkenner kan benaderen ook via een netwerk pad kan benaderen. Iphone komt wel te staan bij "Draagbare Apparaten" in verkenner en krijgt geen drive letter toegekend. Ik vroeg me toch af of er een mogelijkheid is om als nog dit te benaderen. Koppeling is: Computer\Iphone (normaal netwerkpad is: \\computer\c$ voor een schijf of \\computer\share of \\computer\share$. Iemand een oplossing hier voor? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo Emphinoza,
Probeer met Fusion Stream app (free app - iTunes Store). Neem eerst onderstaande link door: PC Web Plus ? Toon onderwerp - Fusion Stream App [SmartStor Fusion Stream DLNA Digital]
|
|||
|
|||
Dat is onmogelijk. Om een iPad direct te benaderen via een Windows netwerk zou deze zich moeten adverteren als een SMB(2) share met gedeelde directories. Dat is niet het geval.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reacties,
Na het plaatsen van dit bericht bedacht ik me idd dat dit via smb zou kunnen. Hier over info gezocht en samba gedownload via cydia (op oudere toestel) werkt helaas niet. Fusion stream heb ik gedownload. Maar lijkt me niet iets waar ik naar op zoek ben. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als het alleen om foto's gaat is de fotostream wellicht zinvol?
Die kun je in een map op je Windows PC laten synchroniseren en die map kun je vervolgens wel via een netwerkpad benaderen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv black ziet mijn pc wel in het netwerk alleen krijg ik geen toegang. | Rvber | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 05-01-13 10:19 |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
|
|