I cloud synchronisatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) I cloud zorgt voor de synchronisatie van foto's , apps, contacten, agenda's enz.. I tunes zorgt voor de synchronisatie van muziek, video enz ... Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I cloud synchronisatie
I cloud zorgt voor de synchronisatie van foto's , apps, contacten, agenda's enz..
I tunes zorgt voor de synchronisatie van muziek, video enz ... Ik heb in een boek over de Iphone gelezen dat men geen agenda's , contactpersonen en dergelijke mag synchroniseren met beide programma's ( I cloud en I tunes ) Da resulteert namelijk in dubbele gegevens . Ik vrees dat ik dat op de één of andere manier toch heb gedaan , want heb gezien dat mijn o.a. mijn agenda dubbel is vermeld op mijn pc . Hoe kan ik deze dubbele synchronisatie ongedaan maken en welke synchronisatie moet ongedaan worden gemaakt ( I cloud of I tunes ) Is toch allemaal wat onduidelijk voor een leek zoals ik . Ik dacht dat men niet veel verkeerd kon doen, maar blijkbaar wel . Alvast bedankt voor jullie eventuele oplossingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I CLOUD | redhot6666 | iCloud | 1 | 08-02-12 16:51 |
|
|