//

Reparatie inboedelverzekering

Reparatie inboedelverzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Scherm van mijn iPhone 5s een aantal geleden kapotgegaan, nadat ik hem had laten vallen. Inmiddels via Apple reparatie een andere iPhone gekregen. Is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-14, 12:31
Rogier1991 Rogier1991 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 25
Standaard Reparatie inboedelverzekering

Scherm van mijn iPhone 5s een aantal geleden kapotgegaan, nadat ik hem had laten vallen. Inmiddels via Apple reparatie een andere iPhone gekregen. Is het mogelijk om deze schade via de inboedelverzekering vergoed te krijgen? Zo ja, wat moet ik dan tegen de verzekering zeggen (reden)?

Trouwens, weet iemand of ik van Apple nog een factuur krijg van de reparatie?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-14, 12:42
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Gewoon de waarheid??? Bij mijn inboedelverzekering (kostbaarheden zijn meeverzekerd) is dat geen enkel probleem. Ik heb al eens een laptop van tafel getrokken doordat ik achter het netsnoer bleef haken. Verzekering werkte probleemloos mee (was destijds Centraal Beheer). Inmiddels ben ik overgestapt naar Klaverblad en ook daar is dit soort ongelukjes via mijn inboedelverzekering gedekt.
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #3  
Oud 19-02-14, 17:21
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

De factuur krijg je opgestuurd via de mail. Waarheid spreken loont. Ik zou ze bellen zodat ze een case openen. Volgens mij willen ze ook foto's van de schade, dat was namelijk bij Unigarant wel zo. Nadat dat rond was kon ik kiezen of ik mijn iPad zelf kon repareren of dat de dagwaarde werd uitgekeerd. Gerepareerd op eigen kosten en later werd door de verzekering het bedrag op mijn rekening bijgeschreven. Dit heeft echter bij Unigarant ongeveer 2 a 3 weken geduurd.
  #4  
Oud 21-02-14, 13:39
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Normaal gesproken vallen zulke ongelukjes onder de inboedel mits het in huis gebeurd is.
Wat ik niet begrijp is dat je eerst je vraag op een forum zet en dezelfde vraag niet gewoon aan je verzekeraar stelt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie Caneezy iPhone algemeen 4 02-06-12 19:40
Iphone 4 inboedelverzekering? Minhhai iPhone algemeen 7 16-07-11 11:39
Iphone reparatie Thomas789 iPhone algemeen 3 21-02-11 16:58
Reparatie xHarm iPhone algemeen 4 15-02-11 18:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.