Reparatie inboedelverzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Scherm van mijn iPhone 5s een aantal geleden kapotgegaan, nadat ik hem had laten vallen. Inmiddels via Apple reparatie een andere iPhone gekregen. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie inboedelverzekering
Scherm van mijn iPhone 5s een aantal geleden kapotgegaan, nadat ik hem had laten vallen. Inmiddels via Apple reparatie een andere iPhone gekregen. Is het mogelijk om deze schade via de inboedelverzekering vergoed te krijgen? Zo ja, wat moet ik dan tegen de verzekering zeggen (reden)?
Trouwens, weet iemand of ik van Apple nog een factuur krijg van de reparatie? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon de waarheid??? Bij mijn inboedelverzekering (kostbaarheden zijn meeverzekerd) is dat geen enkel probleem. Ik heb al eens een laptop van tafel getrokken doordat ik achter het netsnoer bleef haken. Verzekering werkte probleemloos mee (was destijds Centraal Beheer). Inmiddels ben ik overgestapt naar Klaverblad en ook daar is dit soort ongelukjes via mijn inboedelverzekering gedekt.
|
||||
|
||||
De factuur krijg je opgestuurd via de mail. Waarheid spreken loont. Ik zou ze bellen zodat ze een case openen. Volgens mij willen ze ook foto's van de schade, dat was namelijk bij Unigarant wel zo. Nadat dat rond was kon ik kiezen of ik mijn iPad zelf kon repareren of dat de dagwaarde werd uitgekeerd. Gerepareerd op eigen kosten en later werd door de verzekering het bedrag op mijn rekening bijgeschreven. Dit heeft echter bij Unigarant ongeveer 2 a 3 weken geduurd.
|
|
|||
|
|||
Normaal gesproken vallen zulke ongelukjes onder de inboedel mits het in huis gebeurd is.
Wat ik niet begrijp is dat je eerst je vraag op een forum zet en dezelfde vraag niet gewoon aan je verzekeraar stelt.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reparatie | Caneezy | iPhone algemeen | 4 | 02-06-12 19:40 |
Iphone 4 inboedelverzekering? | Minhhai | iPhone algemeen | 7 | 16-07-11 11:39 |
Iphone reparatie | Thomas789 | iPhone algemeen | 3 | 21-02-11 16:58 |
Reparatie | xHarm | iPhone algemeen | 4 | 15-02-11 18:51 |
|
|