iPhone 3G en zonder geluid foto`s maken. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dacht ik alles geprobeerd, maar ik weet nog steeds niet hoe ik een foto kan maken zonder dat daarbij de iPhone een geluidje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G en zonder geluid foto`s maken.
Ik heb dacht ik alles geprobeerd, maar ik weet nog steeds niet hoe ik een foto kan maken zonder dat daarbij de iPhone een geluidje produceert. Op een schaakclub wordt dat geluid dikwijls als hinderlijk ervaren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone op stil met het schuifje aan de zijkant, boven de volumeknoppen en je hoort helemaal niets meer
|
|||
|
|||
Dat is het. Thanks!
|
|
||||
|
||||
Serieus dat je daar nii aangedacht hebt slim hihi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is Siberian Strike zonder geluid op de iPhone 4S met iOS6 ? | Rijnton | iPhone Games | 0 | 17-10-12 00:00 |
Iphone 4 filmpje zonder geluid | raymondjanssen | Muziek, foto & video | 4 | 12-06-11 16:57 |
zonder coptelefoon geen geluid uit de iphone te krijgen | ook_gek | iPhone algemeen | 3 | 25-07-08 10:44 |
|
|