Ihone doet bijna niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Na het installeren van een volume tweak doet mijn Iphone niet wat hij moet doen. Ik krijg alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ihone doet bijna niets meer
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Na het installeren van een volume tweak doet mijn Iphone niet wat hij moet doen. Ik krijg alleen het Apple logo te zien met de ronddraaiende "zandloper" en hij geeft om de 10 seconden een tril geluid. Na een paar minuten reboot hij en begint het drame van voor af aan. iTunes geeft ook aan dat er een fout is opgetreden. Ik kan op geen enkele manier contact maken met mijn Iphone. Heeft iemand een oplossing????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
klinkt als een "classic case" van.. beter doe je een restore..
hopelijk ziet hij je foon nog wel in itunes, zo ja zorg dan dat je een backup hebt van je nr's etc. die je na de restore kan terugplaatsen. jammer maar wees blij dat een restore jailbreak etc tegenwoordig supersimpel is...
|
||||
|
||||
Als je weet welk en wat bestand er door installatie is ingezet kunt je dit nog proberen : linkje en ook dit linkje
anders is het restore en opnieuw unlocken voor jouw.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Het is uiteindelijk een restore geworden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Doet niets meer na update | oengabunga | Unlock | 1 | 13-04-11 23:44 |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
2G doet niets meer.... | Lukie | Archief | 1 | 05-10-09 15:49 |
2G doet (bijna) niks meer.. | valiechemicalie | iPhone algemeen | 7 | 14-08-09 12:00 |
Iphone doet niets meer | Brianvdz | Archief | 5 | 23-11-08 17:37 |
|
|