iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   trage Iphone 4s 16 giga na update ios 7.02 naar 7.06 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152197-trage-iphone-4s-16-giga-na-update-ios-7-02-naar-7-06-a.html)

zapguz 27-02-14 11:47

trage Iphone 4s 16 giga na update ios 7.02 naar 7.06
 
en een grijze Wi-Fi knop en een snel leeglopende batterij. fabrieksgarantie is net voorbij en via apllecare een diagnose laten doen en de batterij is goed en de Wi-Fi is een hardware probleem. Vreemd want een uur voor de update deed Wi-Fi het prima en een uur daarna al deze ellende. Terug naar 7.02 lukt ook niet. De winkel waar ik hem gekocht heb kijkt er nu naar en probeert het te verhelpen , maar mijn vertouwen in apple is weg en ipv een ipad ga ik nu toch maar een gewone tablet kopen.

Guest-20180925190238 27-02-14 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zapguz (Bericht 951330)
Vreemd want een uur voor de update deed Wi-Fi het prima en een uur daarna al deze ellende.

Een bekend probleem met sommige iPhone 4S. Apple is op de hoogte van het probleem. Voor het overige lopen er al een tiental topics over dit probleem op het forum.

Techfreak 28-02-14 10:48

Als na zoiets je vertrouwen in een heel merk al verdwijnt... Moest je de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd zijn, zou ik het nog kunnen begrijpen.

Maar zoals Timosha zegt, een bekend probleem bij de 4S. Ikzelf ken 3 mensen die het na een update voor hadden.

ad9007i 02-03-14 11:30

Dit zou het probleem moeten verhelpen:
iOS 7 iPhone 4s Broken or Greyed Out Wi-Fi - YouTube

Techfreak 02-03-14 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 951753)
Dit zou het probleem moeten verhelpen:
iOS 7 iPhone 4s Broken or Greyed Out Wi-Fi - YouTube

Haha. :D

Je kan hem ook in de diepvries stoppen of er een dansje rond doen. Dat helpt naar het schijnt ook. :rolleyes:

ballegooier 02-03-14 19:54

Of de iPhone heel hard laten schrikken door 'boe!' te roepen als 'ie het niet verwacht....
:D

arjan95 02-03-14 20:57

als niemand het kan maken kun je het moederbord "even" in de oven op 190 graden leggen

the matrix 02-03-14 21:52

wat gesuggereerd wordt is de iPhone opstoken met een haarfohn totdat de melding overheated komt en dan gelijk 10 minuten in de vriezer stoppen. (denk eraan dat je je jatten niet verbrand.)


Neem het voor wat het is en uiteraard eigen risico.

ballegooier 03-03-14 19:58

...en wat gebeurd er als je warme lucht plots af laat koelen? Juist condens (water) = vochtschade in je iPhone.

Vooral niet doen! Dan is de oven - truc in mijn beleving nog de minst erge.
Gewoon niet in koelkast o vriezer stoppen, sowieso.

the matrix 03-03-14 22:19

oven truc --- opwarmen naar 200 graden dan eruit halen naar omgeving 20 graden is bijna hetzelfde als de fohn truc alleen is het verschil ipv 180 graden 220 graden.....

Ik ben brildragend en als ik van een koude ruimte in een warme ruimte kom dan tada condens op de glazen
Ga ik van een warme ruimte naar een koude ruimte no problem en beslaan de glazen niet.

Het condens vorming is altijd van een koud voorwerp naar een warme omgeving , andersom geen condens.
Lijkt mij!! zo met mijn boerenverstand.

Google eens op how to repair Wi-Fi problem iphone4s zie je legio met succes op deze manier gerepareerde S4 tjes.

Maar ja zoals altijd , eigen risico en geen garantie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.