trage Iphone 4s 16 giga na update ios 7.02 naar 7.06 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) en een grijze wifi knop en een snel leeglopende batterij. fabrieksgarantie is net voorbij en via apllecare een diagnose laten doen en de batterij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trage Iphone 4s 16 giga na update ios 7.02 naar 7.06
en een grijze Wi-Fi knop en een snel leeglopende batterij. fabrieksgarantie is net voorbij en via apllecare een diagnose laten doen en de batterij is goed en de Wi-Fi is een hardware probleem. Vreemd want een uur voor de update deed Wi-Fi het prima en een uur daarna al deze ellende. Terug naar 7.02 lukt ook niet. De winkel waar ik hem gekocht heb kijkt er nu naar en probeert het te verhelpen , maar mijn vertouwen in apple is weg en ipv een ipad ga ik nu toch maar een gewone tablet kopen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als na zoiets je vertrouwen in een heel merk al verdwijnt... Moest je de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd zijn, zou ik het nog kunnen begrijpen.
Maar zoals Timosha zegt, een bekend probleem bij de 4S. Ikzelf ken 3 mensen die het na een update voor hadden. |
|
||||
|
||||
Dit zou het probleem moeten verhelpen:
iOS 7 iPhone 4s Broken or Greyed Out Wi-Fi - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem ook in de diepvries stoppen of er een dansje rond doen. Dat helpt naar het schijnt ook. |
|
||||
|
||||
Of de iPhone heel hard laten schrikken door 'boe!' te roepen als 'ie het niet verwacht....
|
|
|||
|
|||
als niemand het kan maken kun je het moederbord "even" in de oven op 190 graden leggen
|
||||
|
||||
wat gesuggereerd wordt is de iPhone opstoken met een haarfohn totdat de melding overheated komt en dan gelijk 10 minuten in de vriezer stoppen. (denk eraan dat je je jatten niet verbrand.)
Neem het voor wat het is en uiteraard eigen risico. |
|
||||
|
||||
...en wat gebeurd er als je warme lucht plots af laat koelen? Juist condens (water) = vochtschade in je iPhone.
Vooral niet doen! Dan is de oven - truc in mijn beleving nog de minst erge. Gewoon niet in koelkast o vriezer stoppen, sowieso. |
|
||||
|
||||
oven truc --- opwarmen naar 200 graden dan eruit halen naar omgeving 20 graden is bijna hetzelfde als de fohn truc alleen is het verschil ipv 180 graden 220 graden.....
Ik ben brildragend en als ik van een koude ruimte in een warme ruimte kom dan tada condens op de glazen Ga ik van een warme ruimte naar een koude ruimte no problem en beslaan de glazen niet. Het condens vorming is altijd van een koud voorwerp naar een warme omgeving , andersom geen condens. Lijkt mij!! zo met mijn boerenverstand. Google eens op how to repair Wi-Fi problem iphone4s zie je legio met succes op deze manier gerepareerde S4 tjes. Maar ja zoals altijd , eigen risico en geen garantie |
Labels |
batterij leeg, iphone 4s 16 giga zwart, traag, Wi-Fi grijs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone S4 8 Giga aan 399 € : iOS 6 of 7 | hemzelf | iPhone algemeen | 1 | 22-09-13 10:43 |
iPhone: iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update? | spectrum65 | Jailbreak | 11 | 25-03-13 11:24 |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
Trage Ipad 1 na software update 5.0 | john wings | iPad algemeen | 24 | 29-12-11 08:09 |
Iphone 4 giga | Kain | Unlock [archief] | 7 | 21-01-08 15:24 |
|
|