iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een perfect werkende iphone 4 met jailbreak op ios 5.1.1 . Nu is mijn vraag of ik mij werkende jailbreak zou opgeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update?
Hallo,
Ik heb een perfect werkende iphone 4 met jailbreak op ios 5.1.1 . Nu is mijn vraag of ik mij werkende jailbreak zou opgeven voor een update naar 6.1.2 met het risico van een niet werkende jailbreak of snelle battery drain of andere bugs. Wat denken jullie hier van? Of hebben de meesten toch goed ervaringen met ios 6 op de iphone 4? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook met een 4 en Jb op ios 6.1.2 geen enkel probleem ondervonden. Het is natuurlijk wel afhankelijk welke tweaks jij gebruik en of deze ook op ios 6 werken.
|
||||
|
||||
Ik zou het doen nu 6.1.3 nog niet uit is.
|
|
|||
|
|||
Hangt er van af. iOS 6 + iPhone 4 is toch al niet de meest snelle combinatie, en als al jouw apps + tweaks nu nog goed werken, en je hoeft niet per sé de nieuwe features van iOS 6 te hebben, dan hoef je niet te updaten. Heb je een iOS 6 only tweak of app nodig, dan is het een ander verhaal en moet je wel updaten naar 6.1.2 en evasi0n
|
|
|||
|
|||
Ik haak even aan in deze discussie, heb namelijk een vergelijkbare situatie.
Ik draai nu nog IOS 5.0.1 op een iPhone (jailbreaked) en wil eigenlijk naar 6.1.2. Maar nu 6.1.3 uit is, lukt het me niet om naar 6.1.2 te gaan. Ik heb de juiste .ipsw van 6.1.2 gedownload, maar krijg zodra ik hem ga herstellen (alt inhouden en op restore en juiste ipsw kiezen), na enige tijd de foutmelding: "This device isn't eligible for the requested build" Doe ik iets verkeerd, of is deze manier van herstellen niet meer mogelijk? |
|
||||
|
||||
Apple signeert 6.1.2 niet meer. Waarom zo erg lang gewacht? 5.1.1, 6.1, 6.1.2...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er geen manier om zelf te signen? Of dan maar gewoon naar 6.1.3 en wachten tot er een jailbreak komt? |
|
|||
|
|||
Op een iPhone 4 zou je iOS 6.1.2 (en vroeger) moeten kunnen installeren als je de SHSH hashes voor die firmware opgeslagen hebt met TinyUmbrella. Kijk eens bij Cydia welke SHSH hashes daar automatisch opgeslagen werden.
|
|
|||
|
|||
Alleen de SHSH hashes van 5.0.1 en 5.1.1. Wat is nu de way to go naar 6.1.2?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks (but no thanks)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet | Lolobal | Jailbreak | 0 | 20-11-12 10:15 |
Upgrade van IOS 5.0.1 naar IOS 6 (jailbreak) | Icewire | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 14:49 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|