Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 4 alweer een hele tijd geleden gejailbreakt met ios 4.1. Inmiddels zou ik graag ios 5.0.1 erop willen doen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak)
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 4 alweer een hele tijd geleden gejailbreakt met ios 4.1. Inmiddels zou ik graag ios 5.0.1 erop willen doen en daarna untethered jailbreaken. Graag zou ik wel alle gegevens incl gejailbreakte apps willen behouden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Moet ik eerst IOS 5 via itunes upgraden? En hoe doe ik dit zonder al mijn gegevens en apps te verliezen? Wat zijn daarna de vervolg stappen om uiteindelijk IOS 5.0.1 untethered te jailbreaken? Please Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees onderstaand topic eens door, het zijn maar een paar stappen. Vergeet niet eerst een back-up te maken van je telefoon!
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|