//

Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak)

Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 4 alweer een hele tijd geleden gejailbreakt met ios 4.1. Inmiddels zou ik graag ios 5.0.1 erop willen doen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 14:37
DinoG DinoG is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak)

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 4 alweer een hele tijd geleden gejailbreakt met ios 4.1. Inmiddels zou ik graag ios 5.0.1 erop willen doen en daarna untethered jailbreaken. Graag zou ik wel alle gegevens incl gejailbreakte apps willen behouden.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Moet ik eerst IOS 5 via itunes upgraden? En hoe doe ik dit zonder al mijn gegevens en apps te verliezen?

Wat zijn daarna de vervolg stappen om uiteindelijk IOS 5.0.1 untethered te jailbreaken?

Please Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 14:45
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Lees onderstaand topic eens door, het zijn maar een paar stappen. Vergeet niet eerst een back-up te maken van je telefoon!

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 amoreappel Jailbreak 5 01-01-12 23:47
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.