update naar ios4 (2g iphone) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een probleempje , ik heb een iphone 2g 8gb( grijze achterkant) en ik wou iso 4 want voor de meeste apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar ios4 (2g iphone)
Hallo allemaal
Ik heb een probleempje , ik heb een iphone 2g 8gb( grijze achterkant) en ik wou iso 4 want voor de meeste apps heb je iso 4 nodig. Dus heb ik op herstellen geklikt - daarna iphone restore gekozen . Ik kan mijn iphone nu niet meer gebruiken er staat een logo van itunes en usb-kabel en Emergency call . en als ik op home and lock druk gaat het uit en weer hetzelfde logo en dergelijk . Kan iemand mij helpen aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt nog een unlock nodig.
Maar iOS4 op een 2G, dat kan toch niet? Weet je zeker dat er nu iOS4 op staat? (en niet 3.1.3?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb deze tutorial gevolgd :How To Install iOS4 on iPhone 2G (1st Gen) - 3.1.3 Mod - YouTube , is er een manier om het te controleren of er nu ios 4 op staat ? ik probeer het te unlocken kan ik het via redsn0w doen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met email na update naar iOS4 | Ewoud Kuijt | iPhone algemeen | 5 | 25-08-10 14:34 |
België: Geen EDGE/DATA meer na update naar iOS4 | Pruis | Overige providers België | 8 | 04-08-10 21:29 |
na update naar iOS4 start de ipod functie niet meer op | djeggink | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 10:00 |
Update 3.1.2 ( jailbreak ) naar iOS4 | blerf | Jailbreak | 0 | 21-06-10 20:46 |
|
|