//

Contactgroepen samenvoegen

Contactgroepen samenvoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een vraag met betrekking tot het samenvoegen / synchroniseren van contacten. De situatie: Ik heb een iPhone 4S. Hier op heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-14, 18:07
EmjayB EmjayB is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Contactgroepen samenvoegen

Beste allemaal,

Ik heb een vraag met betrekking tot het samenvoegen / synchroniseren van contacten.

De situatie:

Ik heb een iPhone 4S. Hier op heb ik ooit, (een jaar of wat geleden) contacten geïmporteerd / gesynchroniseerd vanaf Windows. Contacten die in Outlook stonden.

Die PC heb ik niet meer, ook gebruik ik geen outlook meer. Maar nu staat er op mijn iPhone een contactgroep genaamd 'Van mijn pc' (Zie bijlage).

Ook staat er een groep genaamd Calendar contacten. Dit is een sync met mijn Google Contacts account.

De groep 'van mijn pc' synchroniseert echter niet met Google Contacts.

Wat ik nu wil is dat de groep 'van mijn pc' wordt samengevoegd met de overige contacten op mijn iPhone en dat ze samen gesynchroniseerd worden met Google Contacts.

Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja, hoe ik dit dan zou moeten doen? Ik heb tot op heden geen goede oplossing kunnen vinden helaas.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg contacts.jpg‎ (19,9 KB, 9x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contactgroepen, google contacts, van mijn pc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Hoe kunnen er sub-contactgroepen verwijderd worden? Hans49 iPad Navigatie 0 03-12-12 19:19
Meerdere contactgroepen op iPone 4 Theokok iPhone algemeen 0 27-07-12 15:58
Contactgroepen syncen met Exchange hvdberss iPhone algemeen 0 30-10-11 11:03
Mac OS X: Contactgroepen delen over MobileMe Lancia Desktop-applicaties 0 11-06-11 08:08
Windows: Itunes ziet contactgroepen niet MyFone iTunes 2 05-11-09 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.