Schakelen tussen profielen iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heeft m'n vrouw een iPhone, maar ik kan niet vinden hoe ik snel (dmv app of zo) snel kan schakelen tussen belprofielen.Meestal staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schakelen tussen profielen iphone4
Sinds kort heeft m'n vrouw een iPhone, maar ik kan niet vinden hoe ik snel (dmv app of zo) snel kan schakelen tussen belprofielen.Meestal staat het geluid aan, maar bij mijn android heb ik een widget op het scherm dat deze met een druk naar profiel "stil" gaat.
Voor de iPhone heb ik dit nog niet kunnen vinden. Is dit er eigenlijk wel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij de iPhone werkt het gewoon met de zijschakelaar. Je kunt de geluiden/trillingen wel instellen naar je eigen voorkeur. Ga hiervoor naar Instellingen > Geluiden.
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Eigenlijk dus kinderlijk eenvoudig en nog handig ook. Draadje kan gesloten worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simkaart wisselen tussen iPhone 3GS en iPhone4 | pindarts | Odido (T-Mobile) | 17 | 14-12-10 21:31 |
Bluetoothverbinding tussen iPhone4 en iMac lukt niet | FGG | iPhone algemeen | 5 | 12-10-10 17:34 |
Automatisch schakelen tussen providers | Apple99 | Archief | 1 | 02-01-09 01:50 |
|
|