iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Barst in iPhone 5, omruilen iPhone5S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152451-barst-iphone-5-omruilen-iphone5s.html)

colin_kuijntjes 06-03-14 17:14

Barst in iPhone 5, omruilen iPhone5S
 
Goedemiddag,

Vorige week is mijn iPhone 5 gevallen en zit er een barst in het scherm. Nu heb ik contact opgenomen met Apple en kunnen zij voor 249 euro een omruilservice bieden. Omdat er nog genoeg refurb. iPhone 5's in omloop zijn voor deze service, is de kans klein dat ik een upgrade krijg naar een iPhone 5S.

Mijn vraag is: Is het mogelijk om een deel bij te betalen, (bij de 249 euro omruilservice) om een upgrade te doen voor een 5S? Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt!

Otje82 06-03-14 17:32

Geen ervaring mee. Maar volgens mij doen ze dit niet.

iaminthecloud 06-03-14 18:08

Het enige die dit weet is Apple,
Bel Apple Support zou ik zeggen endan kan je het vragen of langs een Apple Store gaan.

colin_kuijntjes 07-03-14 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iaminthecloud (Bericht 952295)
Het enige die dit weet is Apple,
Bel Apple Support zou ik zeggen endan kan je het vragen of langs een Apple Store gaan.

Het kon zijn dat er mensen zijn die ervaring hebben met zo'n regeling, Apple is - en zal - dus niet de enige zijn die het weet. ;)

Guest-20180925190238 07-03-14 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes (Bericht 952350)
...Apple is - en zal - dus niet de enige zijn die het weet. ;)

Dat klopt. Maar Apple is - en zal - de enige instantie zijn die uiteindelijk beslist over zo'n transactie. En als je de vraag aan Apple stelt heb je meteen correcte informatie en niet van horen zeggen of ergens gelezen. Succes gewenst. :-)

colin_kuijntjes 07-03-14 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 952351)
Dat klopt. Maar Apple is - en zal - de enige instantie zijn die uiteindelijk beslist over zo'n transactie. En als je de vraag aan Apple stelt heb je meteen correcte informatie en niet van horen zeggen of ergens gelezen. Succes gewenst. :-)

True, true. Als je alleen voor alles Apple belt, is er weinig vraag naar een forum lijkt mij:d.
Maar morgenmiddag een afspraak in de Apple Store, even kijken of er ruimte is voor onderhandelingen :)

Techfreak 07-03-14 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes (Bericht 952354)
True, true. Als je alleen voor alles Apple belt, is er weinig vraag naar een forum lijkt mij:d.
Maar morgenmiddag een afspraak in de Apple Store, even kijken of er ruimte is voor onderhandelingen :)

Voor dit soort vragen is het gewoon sneller en duidelijker om rechtstreeks naar Apple te bellen.

Want hier op het forum kunnen we enkel speculeren. En daar heb je helemaal niets aan.

Technische vragen en dergelijke lijken me geschikt voor op dit forum aangezien hier genoeg technisch onderlegde mensen komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.