Update naar IOS 7.0.6 onmogelijk! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil vandaag mijn iphone 5s updaten naar IOS 7.0.6 maar krijg telkens de melding "Controle van IOS 7.0.6 mislukt, omdat u niet langer bent verbonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar IOS 7.0.6 onmogelijk!
Wil vandaag mijn iphone 5s updaten naar IOS 7.0.6 maar krijg telkens de melding "Controle van IOS 7.0.6 mislukt, omdat u niet langer bent verbonden met het internet" terwijl ik thuis verbonden ben met Wi-Fi, voor de zekerheid Wi-Fi ook uitgezet met 3G ook geen verbinding mogelijk?
Wat zou de oorzaak kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien signeert Apple 7.0.6 al niet meer omdat iOS 7.1 uit is?
|
|||
|
|||
daar dacht ik ook aan maar als ik geen 7.0.6 erop kan zetten kan ik toch ook geen 7.1 erop zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het tijdvenster waarin 7.0.6 nog gesigneerd werd door Apple...
Da's dus dicht...4EVER !!!
|
|||
|
|||
oke begrepen bedankt
|
|
|||
|
|||
reboot telefoon, krijg je dan 7.1 update te zien? ik had dat bij 7.05 naar 7.06
|
|||
|
|||
kan ik dan eigenlijk via een ipsw dan een update doen van bv iOS 6 naar bv iOS 7.06 met een iphone 5 en deze alsnog jailbreaken??
|
|
|||
|
|||
Nee, dat kan eigenlijk ook niet. Er is absoluut geen enkele mogelijkheid om een iPhone 5 nog te updaten naar iOS 7.0.6. Ook niet vanaf iOS 6.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet | Lolobal | Jailbreak | 0 | 20-11-12 10:15 |
Update onmogelijk | maltje | iPad algemeen | 8 | 09-06-11 21:43 |
Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk | DJustin1989 | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 17:57 |
Screenshot maken onmogelijk na update | Spetah | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 23:08 |
Installeren onmogelijk na update BDS | omehar | Jailbreak apps en thema's | 8 | 06-02-08 22:33 |
|
|