Philips TV - AVPlayer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar leuke films op mijn iphone 5s staan, daarvoor heb ik AVPlayer gedownload zodat ik er ook ondertiteling los bij kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Philips TV - AVPlayer
Hallo,
Ik heb een paar leuke films op mijn iphone 5s staan, daarvoor heb ik AVPlayer gedownload zodat ik er ook ondertiteling los bij kon zetten. Daarom zou het wel handig zijn als ik films vanaf die app naar mijn philips TV zou kunnen streamen. Ik zou alleen niet weten hoe dit moet en of het überhaupt wel kan. (Ik speel wel vaker films op TV af met een usb stick, maar daar heb ik andere films op staan dan op mijn mobiel) Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dmv airplay icm een Apple tv.of via kabel.
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet dom, ik weet ook wel dat je filmpjesen foto's kunt streamen. Ik heb ook geen apple tv.
Het gaat erom dat ik met die app verbinding kan maken met mijn TV zodat ik de films die in AVPlayer staan op Tv af kan spelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apps moeten gebruik maken van de mogelijkheden die iOS biedt. En dat is bv. AirPlay. Als die Philips TV een AirPlay compatibel apparaat is dan is er geen probleem. Is die TV niet AirPlay compatibel dan zal je een Apple TV moeten gebruiken of zoals reeds geschreven, een HDMI-adapter/kabel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Converteren of app AVplayer aankopen | kdbr | Muziek, foto & video | 4 | 30-08-13 17:00 |
AVPlayer HD verbinding? | boxtel21 | iPad Apps | 3 | 22-07-12 18:08 |
Avplayer Audiospoor instellen? | lih | iPad Apps | 0 | 18-03-12 14:11 |
|
|