iPhone lockt zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone lockt zichzelf de afgelopen 2 dagen uit het niets. Alsof iemand anders de lockbutton indrukt. Ik krijg soms ook ineens het "schuif om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone lockt zichzelf
Mijn iPhone lockt zichzelf de afgelopen 2 dagen uit het niets. Alsof iemand anders de lockbutton indrukt. Ik krijg soms ook ineens het "schuif om uit te zetten" scherm uit het niets.
Iemand ervaring hiermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen, maar mijn lockbutton werkt de laatste tijd sowieso niet heel goed meer. Tips?
|
|
|||
|
|||
Misschien blijft het knopje hangen?
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik wel, aangezien mn telefoon net uit het niets aan ging terwijl ik 'm uit had gezet. Het heeft dus niks met de software te maken. Iemand tips om dit te verhelpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De home knop herstellen lijkt me een beetje onlogisch, vind je niet?
Maar zijn geen makkelijkere oplossingen dan m'n lockbutton te vervangen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak die automatisch openstaande apps sluit als je toestel lockt | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-06-12 21:04 |
Scherm dimt tijdens gebruik en lockt dan | miicker | iPhone algemeen | 1 | 17-05-11 10:54 |
iPhone reset zichzelf | dannn | iPhone algemeen | 10 | 07-04-11 16:35 |
iPhone 4 sluit zichzelf af | clintcambier1988 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-10 13:41 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
|
|