Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een vraag aan de heren technici, onlang heb ik de start/stop, headphone. mute switch en volume buttons unit vervangen in de iphone 3GS. Om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS
Hallo, een vraag aan de heren technici, onlang heb ik de start/stop, headphone. mute switch en volume buttons unit vervangen in de iphone 3GS.
Om het mainboard te verwijderen wordt aangegeven do not remove the small black sticker net boven de dockconnector. Mijn vraag is dan ook; wat is de functie van deze sticker. Alvast hartelijk dank voor diegene die hierop het antwoord weet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om aan te geven dat wanneer je dit wel doet je garantie niet meer geldig is.
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen faire4u.
Bedankt voor je snelle reactie, van garantie is toch al geen sprake meer. De Iphone 3GS werkt weer als vanouds, het was wel even een gefriemel om dat te monteren. |
|
||||
|
||||
Dan kan hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|