Gesprek wordt afgebroken op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens een Gesprek wordt steeds de verbinding verbroken. Als dat gebeurt staat het luidspreker icoontje aan. Ik heb het scherm dan niet aangeraakt. Iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek wordt afgebroken op iphone 4
Tijdens een Gesprek wordt steeds de verbinding verbroken. Als dat gebeurt staat het luidspreker icoontje aan. Ik heb het scherm dan niet aangeraakt.
Iphone 4 16gB ios 7.1. Power button is ook kapot dus kan hem niet uitzetten. Heb al via itunes al herstel gedaan. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank! Eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sessie wordt afgebroken in appstore | Juan-Paolo | iPad Games | 12 | 11-11-12 11:55 |
gesprek afgebroken in buitenland | leovdburgt | iPhone algemeen | 1 | 31-08-11 10:33 |
Gesprek wordt regelmatig verbroken... | hardew | iPhone algemeen | 8 | 13-05-11 09:36 |
tekst wordt afgebroken bij de tableviewcell | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-07-09 20:35 |
Gesprek afgebroken bij inschakeling luidspreker | swimzie | iPhone algemeen | 2 | 14-06-09 11:32 |
|
|