Mail kwijt restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej Vorige week heb ik mijn iphone gerestored(omdat mijn batterij raar deed) Nu blijkbaar stond mijn hotmail op imap op men iphone... Ik ben al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail kwijt restore
Hej
Vorige week heb ik mijn iphone gerestored(omdat mijn batterij raar deed) Nu blijkbaar stond mijn hotmail op imap op men iphone... Ik ben al mijn mails kwijt die ik op de iphone had staan... Is er een manier om deze terug te krijgen? Als je reservekopie van je idevice neemt kopieert hij dan ook je emails?(ik zie daar de enige oplossing voor mijn probleem) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iTunes/iCloud backup maakt geen backup van gesynchroniseerde data. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien op hotmail.com al die mails ook weg zijn Dus geen manier om ze terug te vinden? |
|
|||
|
|||
Als die mails ook op de IMAP server weg zijn kunnen die ook niet terug gesynchroniseerd worden. Als je regelmatig Time Machine backups gemaakt hebt op de Mac zou je de Hotmail postbussen wel kunnen terugzetten op de Mac. En dan de Mac laten synchroniseren met de Hotmail IMAP server.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle mails sinds januari dit jaar zijn verdwenen van hotmail.com... Lijkt wel of mijn iphone heeft zichzelf ingestelt op imap... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh no you diddn't
Nee zou vreemd zijn dat hij dat zelf heeft aangepast. Maar soit probleem blijft. Imap is toch: Mail staat op server(neem aan hotmail.com), iphone haalt mail binnen naar mail app(mail weg van server). Iphone restored(dus alle mail van iphone) En dus mails volledig weg? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Internet Message Access Protocol - Wikipedia |
|
||||
|
||||
hUX, wat je omschrijft lijkt meer op POP3.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alles echt kwijt na restore? | lotteams | iPhone algemeen | 4 | 02-08-11 23:30 |
Alles kwijt na restore naar fabrieksinstellingen zonder backup? | Dopster | iPhone algemeen | 0 | 01-08-11 23:28 |
Restore - voortgang kwijt?! | Superschenk | iPhone algemeen | 0 | 21-10-10 12:56 |
iPhone: programma's kwijt na upgrade en restore | Pinraiser | Jailbreak | 2 | 24-06-10 00:33 |
iPhone: Schijfruimte kwijt door update ipv restore | mutz | Jailbreak | 2 | 25-06-09 16:57 |
|
|