Wijzigingen inkomende agenda items outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg veel agenda items vanuit Oulook agenda's in mijn iPhone agenda. In Outlook wordt mijn e-mail in de uitnodiging geplaats, ik krijg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wijzigingen inkomende agenda items outlook
Hallo,
Ik krijg veel agenda items vanuit Oulook agenda's in mijn iPhone agenda. In Outlook wordt mijn e-mail in de uitnodiging geplaats, ik krijg de uitnodiging in mijn e-mail en zet deze uitnodiging met de optie 'zet in agenda' in mijn iPhone agenda. Dit gaat allemaal probleemloos. Maar het probleem komt als er via Outlook een wijziging op de afspraak gemaakt wordt. Ik krijg hiervan wel de mail maar de afspraak wijzigt niet meer in mijn iPhone. Ook kan ik de afspraak niet meer handmatig wijzigen in mijn iPhone (of iCloud). Ik kan toch onmogelijk de enig zijn die met dit probleem te maken heeft, maar ik kan er toch niets over vinden. Wat kan ik doen om dit probleem te ondervangen? Ian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 | schoe459 | iCloud | 10 | 27-07-12 22:39 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda | bisebaer | iCloud | 20 | 26-11-11 21:39 |
agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010 | moonro24 | iPhone algemeen | 2 | 25-11-11 13:34 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|