Apps niet gehighligt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gedeelte van Apps zijn niet gehiglight, en als ik daar op druk dan komt er onder wachten staan, maar dat duur heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet gehighligt
Ik heb een gedeelte van Apps zijn niet gehiglight, en als ik daar op druk dan komt er onder wachten staan, maar dat duur heel lang, en dat blijft duren, en ik zie niets veranderen, graag uw hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Start je telefoon eens opnieuw op
|
|||
|
|||
Dat heb ik al 2 maal gedaan , maar het blijft zo
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2014 om 19:34 ---------- Bedankt voor uw hulp , het is opgelost, ik heb alles opnieuw gedownloud, en nu werkt alles weer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan apps niet upgraden omdat het oorspronkelijke apple account niet werkt | Bohanon | iPad algemeen | 4 | 16-02-14 19:39 |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
iPad apps niet gelijk aan iPhone apps | Ingky64 | iPad Apps | 6 | 07-01-13 16:32 |
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-08-12 21:04 |
apps niet gesynct of werken niet | Jinta | iPhone Apps | 0 | 20-04-10 14:23 |
|
|