alleen wifi en contacten backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 met ios 7.1 erop en nou wil ik gewoon opnieuw 7.1 erop zetten alleen dan dat ik alleen mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alleen Wi-Fi en contacten backup
Hallo,
Ik heb een iphone 4 met ios 7.1 erop en nou wil ik gewoon opnieuw 7.1 erop zetten alleen dan dat ik alleen mijn Wi-Fi wachtwoorden en contacten nog heb zodat ik niet nog restjes erop heb staan van oude apps. Is dat mogelijk? mvg Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone | hara_mo | iPhone algemeen | 4 | 06-01-14 19:05 |
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? | BJSApple | iTunes | 2 | 02-12-13 22:35 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Schone iphone.. alleen contacten backup | dbartelink | Archief | 1 | 31-08-09 18:20 |
|
|