Vraagje over airplay discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb op mn Denon AVR4520 airplay functie zitten. Maar wanneer ik een filmpje wil afspelen geb ik wel geluid, maar geen beeld! Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over airplay
Hoi
Ik heb op mn Denon AVR4520 airplay functie zitten. Maar wanneer ik een filmpje wil afspelen geb ik wel geluid, maar geen beeld! Iemand een idee om dit te verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt het met andere apparaten wel goed? Dan is een harde reset op de iPhone misschien handig.
|
|
|||
|
|||
Nee, mn ipad werkt ook niet
|
|
||||
|
||||
Dan moet je denk ik toch in de instellingen van de ontvanger kijken. Het is soms moeilijk om bepaalde instellingen te vinden. Ik ben Denon niet gewend, dus ik denk dat ik je helaas niet verder kan helpen met dat apparaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
DENON UK | AVR-4520 |
|
|||
|
|||
Ik blijf zoeken, bedankt iig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, ik wou net zeggen... Het gaat hier om een player, muziek speler (klein uitgedrukt). En dan krijg je toch ook alleen muziek..... Of zie ik dat nou verkeerd?
|
|||
|
|||
Die Denon is geen Apple TV of zo.
Er kan überhaupt geen beeld naar toe gestreamd worden. Dat kan alleen bekabeld. |
|
|||
|
|||
Ik zal eens proberen of het via de usbpoort wel lukt
|
|
|||
|
|||
Films afspelen bedoel je? Nee, dat denk ik niet.
|
|
||||
|
||||
AirPlay via USB poort...
Waar of op welke manier moet die versterker het beeld (van bv een film) op weergeven dan? Is er een tv scherm aan de versterker verbonden? Ik vrees dat je posts van @timosha nog eens aandachtig moet lezen.....? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay Receiver vraagje | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 03-07-12 10:25 |
Windows: Airplay | mexxer | iTunes | 7 | 03-05-11 20:01 |
|
|