accu Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een Iphone 5 met ios 7.04 ongeveer een jaartje. Bij aanschaf met ios 6 deed de accu het zo'n 2 dagen bij weinig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
accu Iphone
IK heb een Iphone 5 met ios 7.04 ongeveer een jaartje. Bij aanschaf met ios 6 deed de accu het zo'n 2 dagen bij weinig gebruik.
Het probleem nu is dat de accu snachts zelfs 30-40% verbruikt terwijl er snachts niets gebeurd althans ik doe er niets mee. Locatie service staat uit 3g staat uit er draaien geen achtergrond programmas Update appstore staat uit bluetooth uit Ook heb ik de Wi-Fi al uitgezet snachts om te kijken of het de Wi-Fi is. het enige wat er snachts wel eens gebeurd is een push bericht misschien 2. Alle accu slurpers heb ik uitgezet maar toch verbruikt de Iphone teveel naar mijn mening als je er niets mee doet. Overdag is het ook 40% maar dan kijk ik regelmatig nieuws en krijg push berichten. Hoeveel verbruikt de Iphone bij jullie snachts of als je er niets mee doet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...snel-leeg.html |
|
|||
|
|||
Misschien kun je ios beter update naar de laatste versie (7.1.1) dit heeft het probleem bij mijn 5s opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu iPhone | JeSuisJolien | iPhone algemeen | 0 | 22-04-12 13:45 |
Accu indicatie fout na vervanging accu | emmel | iPhone algemeen | 0 | 07-03-12 16:08 |
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. | conquistadorr | Jailbreak | 0 | 22-06-11 19:18 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
|
|