mail erro bij emailen met mijn iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ,, weet iemand wat het kan zijn als ik een mail stuur en de mail terug krijg met de melding ":SMTP error from remote ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
mail error bij emailen met mijn iphone 4
hallo ,,
weet iemand wat het kan zijn als ik een mail stuur en de mail terug krijg met de melding ":SMTP error from remote mail server after end of data: host primary.mail.registrar.eu [79.99.129.91]: 550 212.54.42.166 is listed on uce-dnsbl1.rbl.spamrl.com. Please organise removal and retry ik snap hier helemaal niks van .. vooral de kreet end off data en de melding organise removal and retry .. mike Laatst gewijzigd door mmols; 29-05-14 om 00:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Het lijkt er op dat mail verzonden vanaf Ziggo servers als spam wordt beschouwd.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other! |
#3
|
|||
|
|||
ik heb een ziggo account idd en wordt via de mailserver van ziggo weg gestuurd , maar de kretn als : organise removal and retry & end off data ,, ?? wat betekenen deze ??
hoe zie je trouwens dat deze mail vanaf de ziggo server afkomstig is ,, ? |
#4
|
|||
|
|||
|
#5
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik , weet je ook wat : de 2 andere opmerkingen betekenen die ik in mijn voorgaandevraag stelde ??
Want dat is eigenlijk mijn vraag |
#6
|
||||
|
||||
Je krijgt (waarschijnlijk) het advies om te zorgen dat de Ziggo servers van de zwarte lijst verwijderd worden en je mail dan opnieuw te versturen.
Ik weet niet hoe je dat doet, maar ik zou in jouw geval contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en het stokje aan Ziggo overdragen. |
#7
|
|||
|
|||
advies
hartelijk dank ,
ik zal dit gaan doen want het komst steeds meer voor bij mij merk ik . en gebeurd tot op heden alleen van mijn iphone .. erg vreemd heb dit nog nooit gehad in de 4 jaar dat ik dit toestel heb gr mike |
#8
|
|||
|
|||
|
#9
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij ook op eerste gezicht .
Maar als ik naar de inhoud kijk van de fout melding lijkt het idd dat ik op een zwarte mail lijst zou staan ??? Van spamhouse of zo iets .. En ik vest uur helemaal geen spam , moet daar niks van hebben .'echt heel vreemd dit allemaal |
#10
|
|||
|
|||
|
#11
|
|||
|
|||
daarom vind ik dit zo gek want ik doe niks met spam ,, ik stuur alleen prive berichten aan vrienden en kennis en familie .
echt heel gek dit . ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 mei 2014 om 17:12 ---------- maar wat betekend ???? rganise removal and retry |
#12
|
|||
|
|||
Neem toch maar eens contact op met Ziggo:
"Please organise removal and retry" betekend dat je de verwijdering van dat IP-adres uit listed on uce-dnsbl1.rbl.spamrl.com moet organiseren en dan de mail opnieuw sturen. |
#13
|
|||
|
|||
mail problemen
bedankt Timosha ,,
ik ga dit proberen te verwijderen ,, weet nu iets meer want ik begreep dit echt niet .. ook bedankt voor je overzicht van Ziggo ,, als het niet lukt hoor je van mij en lukt ook natuurlijk . groetjes mike ... |
#14
|
|||
|
|||
spamhause SBL
hallo beste Timosha ,
na het zoeken en doorlezen van de website uce-dnsbl1.rbl.spamrl.com kwam ik er achter dat mijn ip nr stond genoteerd op de spamhause policy-blacklist en heb deze weten te verwijderen via de removal procedure . dit duurt een 30 min waarbij alle servers van spamhause wereldwijd worden bijgwerkt en mijn ipnr wordt verwijderd . Ik neem als dit terug komt ook nog contact op met Ziggo en wil jullie bedanken voor julllie hulp mvgr mike |
#15
|
||||
|
||||
Hier exact dezelfde melding. Het i.p. adres kan in 3 verschillende levels komen en het ziggo i.p. adres zit in level 1. In geval van level 2 en 3 kun je via deze link whitelisted.org het stappen plan volgen en zou het probleem opgelost moeten zijn. Bij mij geeft hij level 1 aan en zou ik het via ziggo moeten regelen.
Ik heb contact gehad met ziggo en het probleem bestaat al langere tijd, maar ze kunnen er nog geen oplossing voor vinden. Ook is er geen zicht op wanneer het wellicht opgelost zal zijn. Fijn! Mijn man gebruikt dit emailadres zakelijk en heeft hier nu heel veel last van. Sommige providers accepteren de mail via de ziggo server wel, maar een aantal niet en deze krijgt hij dus steeds retour. Weet iemand hier of er misschien een andere oplossing voor is of een omleiding waarbij hij wel gewoon dit emailadres kan blijven gebruiken? Oplossing van ziggo is tijdelijk een ander emailadres gebruiken of even kijken naar hun zakelijke emailpakket....ja duh!!! Lekkere oplossing. Daar heb ik dan ook geen vertrouwen in.... Buiten dat hebben we er weinig zin in bij klanten steeds van adres te moeten wisselen.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen e-mail versturen met mijn iPhone 4s | clairecynthia | iPhone algemeen | 1 | 07-03-13 19:26 |
EMAIL: emails die open op mijn Iphone, staan als ongelezen op mijn echte mail. | chrisjelover | iPhone algemeen | 1 | 22-11-12 16:41 |
Wat doe ik met mijn niet @me.com e-mail in iCloud? | CybeRo | iCloud | 12 | 23-11-11 14:22 |
Gek probleem met emailen | niels1981 | iPhone algemeen | 1 | 25-09-09 00:44 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|