iPhone 5 Kompas staat 3° fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 kompas staat al maanden niet meer juist. Ik heb al vaak gekalibreerd, maar blijft fout staan, hoe los ik dit op?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Kompas staat 3° fout
Mijn iPhone 5 kompas staat al maanden niet meer juist.
Ik heb al vaak gekalibreerd, maar blijft fout staan, hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat het kompas ook ingesteld op het geografische noorden (True North)?
|
|
|||
|
|||
Ik had duidelijker moeten zijn:
Als ik hem in de richting van de weg (die ik rijd of afwandel) houd, dan staat hij steeds naar de zijkant gericht, ik moet de iPhone draaien om zogezegd "recht" te wandelen... |
|
|||
|
|||
Hoe heb je het kompas ingesteld dan...?
|
|
|||
|
|||
Kies maar, heb beide geprobeerd...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2014 om 14:05 ---------- Ik sta op het kruispunt, met iPhone op de straat voor mij gericht. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het wel goed. Ik hield de iPad recht tov de Kozakkenberg(zie plaatje)
Neem anders eens contact op met Apple. image.jpg
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Settings -> Compass -> Use True North = Aan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de telefoons vergeleken van mijn familie. Niemand zijne wijst in dezelfde richting. OMG
|
|
||||
|
||||
Dat komt omdat als je alle kompassen tegelijk gebruikt Deze verward geraken. Zeg me als ik het mis heb..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2014 om 07:57 ---------- staat er daar een treinspoor op die kaart?? Een kompas in de buurt van hoogspanningslijnen geven altijd ren verkeerd beeld. Deze verstoren het kompas op te oriënteren! |
Labels |
iphone5, kalibratie, kompas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s - Kompas,kalibratie probleem? | hot12345 | iPhone algemeen | 3 | 06-10-13 09:45 |
Kompas op iPhone 3G werkt!! | Coentje44 | iPhone algemeen | 32 | 17-08-10 20:44 |
|
|