Oudere mails (+14 dagen) verdwijnen op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad en Iphone staan enkel nog de mails van de laatste 14 dagen, alle oudere zijn "verdwenen". Op mijn laptop staan alle mails ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oudere mails (+14 dagen) verdwijnen op Iphone
Op mijn Ipad en Iphone staan enkel nog de mails van de laatste 14 dagen, alle oudere zijn "verdwenen".
Op mijn laptop staan alle mails t.e.m. 10/08/2010 Ik heb op mijn laptop mijn Telenet account met POP/SMTP en op mijn Ipad en IPhone met Telenet IMAP ingesteld. Kan iemand mij helpen om ook op mijn Ipad en Iphone alle mails te kunnen terug vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In het betroffen account...via instellingen en e-mail,contacten e.d...onder geavanceerd...'verwijder van de server' op 'nooit' zetten...
|
||||
|
||||
Dat is makkelijk in te stellen ! Ga naar Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Selecteer het account > Synchr. e-mail > Geen limiet.
Open nu de mail app opnieuw en klaar .
|
|||
|
|||
als ik Telenet IMAP account aanklik bij Instellingen krijg ik synchr. e-mail niet
Ik krijg dan IMAP-accountgegevens, maar nergens kan ik geenl limiet instellen Bij inkomend-instellingen staat "Gebruik SSL" ingesteld eronder staat S/MIME: moet ik die ook aanklikken? Of moet ik op mijn laptop ook Telenet IMAP instellen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet inkomende mails verdwijnen meteen op iPad | marmar | iPad algemeen | 4 | 21-02-13 01:48 |
|
|