Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 (laadt niet goed meer op door een slecht contact). Ik heb die online via Apple gekocht en probeer nu een reparatie aan te maken via de support-pagina, maar wanneer ik "Opsturen voor service" kies en daarna mijn serienummer ingeef, krijg ik de volgende fout
"We kunnen geen reparatie aanmaken, omdat er een koppeling naar een zakelijke reparatie is.". Zijn er mensen die weten hoe ik dat kan oplossen, of wat er verkeerd gaat? Google is niet echt een hulp. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je dit probeert onder garantie probeert aan te melden en deze is zakelijk gekocht heb je maar 1 jaar zakelijke garantie alleen voor particulieren is er 2jaar garantie |
Als dat er staat heb je een reparatieovereenkomst bij bijvoorbeeld je werk, of ergens anders waar je de telefoon van hebt gekregen. Neem dan met de it-desk daarvan contact op
|
Heb hem zelf particulier gekocht bij Apple online... Dat lijkt me dan toch wel een foutje :(
|
Bellen is sneller...een beter antwoord dan dat van Apple zul je hier niet vinden
|
Heb inderdaad dan maar gebeld en via telefoon een reparatie aangemaakt, hij is nu gerepareerd en terug op weg naar mij.
De fout bleek volgens de man van de helpdesk te liggen aan het feit dat ik al voorbij het eerste jaar ben van de Apple-garantie en dat ik me dan dus moet beroepen op het consumentenrecht om de wettelijke garantie te gebruiken. Daarom kon ik dus online geen reparatie aanmaken. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32. |