apps updaten via desktop naar iphone lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet altijd apps updaten met zowel mijn iphone als met iTunes… Op een of andere manier synct itunes de updates niet naar mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apps updaten via desktop naar iphone lukt niet
Ik moet altijd apps updaten met zowel mijn iphone als met iTunes… Op een of andere manier synct itunes de updates niet naar mijn iphone en moet ik ze daar ook nog eens updaten… Dat is erg lastig met grotere updates zoals tomtom bijvoorbeeld.
Is dat een instellingsfout van mij of is dat nou eenmaal zo… ik krijg het namelijk niet gevonden… |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iPhone met iTunes gesynchroniseerd is (let op het woord "gesynchroniseerd"!) weet iTunes wat er op de iPhone staat. Alle updates worden dan door iTunes geïnstalleerd bij de volgende synchronisatie.
|
|
||||
|
||||
Dat was inderdaad altijd zo, maar dat doet ie dus niet...
Ik moet de iphone apart de apps laten updaten.. |
|
|||
|
|||
OK. Bij mij werkt dat wel zo op verschillende iDevices. Ik doe alleen maar updates met iTunes.
Draait er op alle toestellen de laatste versie van iOS en heb je ook de allerlaatste versie van iTunes geïnstalleerd? Ik heb wel gemerkt dat er een klein bugje in iTunes 11.3 zit icm. met iOS 5.1.1. Bij twee iPad 1 moet ik steeds twee keer op "synchroniseer" klikken alvorens de synchronisatie begint. |
|
||||
|
||||
Raar, hij deed dat wel altijd... maar ineens niet meer...
Ik zal eens een ander apparaat gaan proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS updaten naar 5.1.1 lukt niet | JW75 | iPhone algemeen | 2 | 09-09-12 08:45 |
updaten naar ios 5 lukt niet. | Jamalietjuh | iPhone algemeen | 2 | 03-08-12 14:12 |
iPhone 3G 8 gb updaten naar iOS 5 lukt niet | eugje | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 14:40 |
updaten naar 3.1.2 lukt niet! | mrgoolie | Archief | 1 | 21-10-09 12:23 |
|
|