iPhone geluid werkt niet, wel koptelefoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Een paar dagen geleden is mijn iPhone 4s in aanraking gekomen met water. Dit was gelukkig maar max. 5seconden Ik heb hem in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geluid werkt niet, wel koptelefoon?
Beste mensen,
Een paar dagen geleden is mijn iPhone 4s in aanraking gekomen met water. Dit was gelukkig maar max. 5seconden Ik heb hem in rijst gelegd voor 24u en daarna eruit gehaald. Alles werkte perfect, buiten het geluid. De trillingen krijg ik wel en de beltonen als ik erop klik. Ook krijg ik 'koptelefoon' zien te staan als ik mijn geluid aan/uit zet of hoger/lager zet. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd : De oortjes erin/eruit gedaan, de instellingen gereset, alle 2 opties van een zachte reset. Maar niets werkt, in principe wel want juist na de reset werkt alles weer maar na een paar uur komt er weer koptelefoon te staan en hoor ik niets meer. Als ik met iemand bel dan horen zij mij wel maar ik hun niet, ik hoor hun wel als ik op luidspreker klik. Met mijn oortjes hoor ik wel alles heel goed! Dus daar zit geen probleem. Ik moet wel zeggen de iPhone is al bijna 3 jaar oud. Kunnen jullie me verder helpen? Ik vind het in ieder geval heel vreemd, als hij kapot was zou hij toch niet soms wel werken? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou eigenlijk niet nee, hoe zou ik dit moeten doen? Gewoon met een wattenstaafje?
|
|
|||
|
|||
Ieks en dan pluisjes van het wattenstaafje achterlaten. Miss even blazen met de koude stand van een föhn .
|
|
|||
|
|||
Is dat wel goed voor mijn telefoon, las op verschillende site's dat dat niet goed is. En moet mijn iPhone dan uitstaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat dat toestel ultrasoon reinigen door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Echt waar?! Waarom staat er dan overal dat rijst DE beste oplossing is maar het eigenlijk erger maakt?
Hoeveel zou een eventuele reparering dan kosten? Kun je dat in alle winkels doen? |
|
||||
|
||||
Schakelaar aan de zijkant tijdens het drogen op mute gezet.
Dan heb je precies dat wat je aangeeft. zijkant/links bovenaan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb ik iets bijgeleerd! Dus ipv in rijst leggen moet je hem eigenlijk gewoon meteen naar de winkel brengen?
|
|
|||
|
|||
Ja dat lijkt mij nu de beste oplossing dat zij Timosha ook al.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja bedankt, wat ik wel heel vreemd vind jongens, is dat mijn sticker indicators die rood verkleuren bij waterschade helemaal niet rood zijn? Deze zijn gewoon zilver/wit?
Dat klopt toch niet ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Koptelefoon iphone 4 werkt niet.. | marcel74 | iPhone algemeen | 3 | 30-10-12 20:53 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet | Jano1009 | iPhone algemeen | 3 | 01-08-11 14:52 |
Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) | Danielle Schouten | Archief | 1 | 08-02-09 21:11 |
|
|