iphone 5 c activeert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal ik zit even met een probleempje en ben al twee dagen bezig en ben eg even ten einde raad. ik heb maandag mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 c activeert niet
hoi allemaal
ik zit even met een probleempje en ben al twee dagen bezig en ben eg even ten einde raad. ik heb maandag mijn iphone herstelt omdat hij mij nieuwe nano sim niet pakten dus alles om zomaar te zeggen moet hem helemaal opnieuw instellen en activeren alleen nu kan ik hem niet activeren ik krijg dan kies voor taal, dan land en dan kies een Wi-Fi wie ik verbind met het internet van ons dan krijg ik iedere x de melding van dat die niet kan activeren ook namelijk via iTunes doet die het niet en kan hij mijn telefoon niet meer vinden en namelijk voor dit gebeuren gewoon wel... ik weet namelijk ook niet of mijn Phone simlock vrij is of niet en weet egt niet van welke provider de telefoon komt help aub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al contact opgenomen met Apple? Zij zullen je duidelijk vertellen wat je mis doet. Je kunt nu ook chatten met de klantenservice.
Verder, al geprobeerd met een andere simkaart? Heb je je nano simkaart geknipt of zo van de winkel gekregen? |
|
|||
|
|||
nee ik heb nog geen contact opgenomen met de apple klanterservice en dat op de site van apple zelf ?
andere simkaarten pakt die ook niet.. nee die heb ik via de site bestelt de iphone geeft aan als de sim erin zit linkboven zoeken |
|
|||
|
|||
is het een telefoon die je hier bij een provider of apple hebt gekocht?
|
|
|||
|
|||
uhmm bij een provider maar heb tmobile kpn Vodafone al gebelt nergens staat mijn imei nummer vermelt
|
|
|||
|
|||
Je verhaal is onduidelijk, welke provider is het nou..
|
|
|||
|
|||
Gebruik je oude simkaart om te activeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S activeert niet | Quickzz | iPhone algemeen | 3 | 17-06-14 11:18 |
iPhone 5 activeert niet , help | Gulay35 | iPhone algemeen | 16 | 08-08-13 00:49 |
iPhone Activeert niet | timtator | iPhone algemeen | 1 | 11-12-12 08:56 |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
iphone 3g activeert niet | jamaica | iPhone algemeen | 1 | 18-09-10 21:42 |
|
|