agenda sharen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand hoe je agenda kunt sharen, zodat je via de iphone de agenda notities kunt ontvangen via internet? er zit bij de t-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda sharen
Hallo,
Weet iemand hoe je agenda kunt sharen, zodat je via de iphone de agenda notities kunt ontvangen via internet? er zit bij de t-mobile abbo, standaard een internet verbinding, nu ben ik veel onderweg, en als mijn secretaresse nu een notitie in mijn agenda maakt is het dan mogenlijk dat ik dat gewoon kan ontvangen via internet, dat ik niet eerst hoeft te synqe? en is dat dan ook mogenlijk dat de agenda notitie naar 2 iphones gestuurd kan worden? M.V.G A.Bos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kan het niet met outlook of entourage?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb je eindelijk overal internet hehehe, en kan je geen eens je agenda sharen via internet..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple - MobileMe
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
WOW thnx dit is wat ik zocht
|
|
|||
|
|||
erg grappig, maar heb je ook software dat je zelf op een server kan draaien
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kost 950 euri voor de server + 5 users daarna kost het ongeveer 500 euri per 5 users Wat je ook kunt doen is een openexchange oplossing nemen of een hosted exchange oplossing. Is vaak veel goedkoper per mailbox. |
|
|||
|
|||
ik heb hier nog een oud pctje staan kan ik die ook daarvoor gebruiken? zo ja wat heb ik er voor nodig?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha, ik bedoel kan ik niet zelf een exchange servertje starten ?, internet is snel genoeg
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk nog eens op deze link en dan vooral naar het filmpje. Apple - .Mac |
|
|||
|
|||
ja als je fam abbo neemt, ben je ongeveer 10 euro p/m kwijt, maar kan ik ook mijn eigen e-mails gebruiken daarvoor
naam@mijnbedrijf.nl bijv. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Bladwijzers/geschiedenis sharen | Bfw30 | iPhone Apps | 3 | 01-11-10 17:38 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
Ical (iphone/touch) versie sharen? | juriaan22 | iPhone algemeen | 5 | 22-02-08 21:22 |
|
|