optie: doorschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Bij verschillende merken en besturingssystemen die ik in het verleden heb gebruikt kon ik via het menu Doorschakelen kiezen voor een telefoonnummer uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
optie: doorschakelen
Beste Allemaal,
Bij verschillende merken en besturingssystemen die ik in het verleden heb gebruikt kon ik via het menu Doorschakelen kiezen voor een telefoonnummer uit mijn lijst met contacten. Ik kan deze ogenschijnlijk simpele optie in mijn iphone niet ontdekken en moet nu, ik heb een taxibedrijf, onder het rijden soms de meest gekke toeren uithalen om mijn iphone door te kunnen schakelen naar één van mijn collega's: contacten, zoek, kopier contact, sluiten, instellingen, telefoon, doorschakelen, doorschakelen aanzetten, vorige contact verwijderen, plakken nieuw contact, terug en.........klaar! Is hier nu geen makkelijkere manier voor, en zo nee, wie schud Iphone-software-ontwikkelaars wakker? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet precies wat doorschakelen inhoudt, maar je kunt het vinden in Instellingen > Telefoon > Doorschakelen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
doorschakelen | henniejongbloed | iPhone algemeen | 0 | 26-08-11 12:46 |
Doorschakelen | XXL66 | Archief | 1 | 08-03-10 15:48 |
Nummer doorschakelen | niels334 | Overige providers Nederland | 1 | 27-04-08 12:51 |
Doorschakelen | JPK | Archief | 2 | 17-03-08 21:53 |
juist doorschakelen | Bartje | iPhone algemeen | 1 | 09-10-07 14:38 |
|
|