Nieuwe iPhone 5s gegevens overdragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 4s met jailbreak, en ik heb vandaag een 5s gekocht. Hoe kan ik een back-up maken van mijn 4s zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 5s gegevens overdragen
Hallo,
Ik heb een 4s met jailbreak, en ik heb vandaag een 5s gekocht. Hoe kan ik een back-up maken van mijn 4s zonder dat de jailbreak erop staat? Of is dit niet mogelijk? Want ik wil namelijk geen jb op m'n 5s. Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan een backup maken met iTunes en dan de jailbreak restanten in de backup verwijderen met iBackupBot. Welke restanten je moet verwijderen hangt af van de jailbreak tweaks/apps je gebruikt hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En kan het kwaad om met die redtanten op mn iphone te blijven staan? |
|
|||
|
|||
iBackupBot - iTunes Backup Manager for iPhone, iPod Touch, iPad
Citaat:
Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account overdragen | feline | iPhone Apps | 3 | 24-10-13 16:31 |
overzetten gegevens iphone 4s naar nieuwe pc | reverser | iPhone algemeen | 0 | 19-10-13 13:52 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
Overdragen contract | boink | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-06-10 14:43 |
|
|