iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/157703-verbinding-cirkel-boven-scherm-blijft-draaien.html)

cuevision 14-09-14 10:55

Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien
 
Beste allemaal,

SInds een paar weken heb ik de iPhone 5C. Nu valt het mij op dat het cirkeltje bovenaan constant blijft draaien. In huis gebruik ik Wi-Fi, maar een draaiend cirkeltje zegt mij zoiets als, waarmee zoekt het steeds verbinding. Dit draait ook gewoon door als ik gewoon in het beginscherm zit. Ik heb een klein abonnement met belminuten en data, dus ik ben als de dood dat door al dat gedraai ik straks over mijn datalimiet heen ga. In mijn oude iPhone 4 draaide het cirkeltje alleen als er daadwerkelijk ergens contact mee werd gelegd.

Weet iemand mij er iets over te vertellen / gerust te stellen?

Met dank en een fijne zondag.

Ed

dvischjager 14-09-14 10:59

Probeer eens een harde reset.

cuevision 14-09-14 11:37

Ha Daniel,
Het lijkt hiermee te zijn opgelost! Met dank voor de tip.

Fijne zondag,
Ed

Guest-20180925190238 14-09-14 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cuevision (Bericht 970611)
Het lijkt hiermee te zijn opgelost! Met dank voor de tip.

Kan je ook vermelden wanneer dit probleem is opgetreden? Na een update? Na een ankoop in de App Store? Na een in-app aankoop? Ik heb een bug report ingediend voor dit probleem en wil dat eventueel aanvullen met bijkomende informatie. Bedankt. :)

cuevision 14-09-14 11:46

Goeiemorgen ook,

Ik heb geen idee waar het door is gekomen. Ik ben na dat gedraai ook bezig geweest om de locatievoorziening in te perken. Ik ben bezig geweest om in huis de verschillende Wi-Fi kanalen in mijn toestel op te nemen. En omdat ik het toestel nog maar pas heb, ben ik natuurlijk op verkenning uit geweest. Het zou dan ook zo maar kunnen dat hierdoor een en ander van slag raakte. Maar omdat je van een bug spreekt, zal ik het in de gaten houden of deze reset afdoende was, anders kom ik er op terug.

Hartelijke groeten,
Ed

Guest-20180925190238 14-09-14 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cuevision (Bericht 970613)
Maar omdat je van een bug spreekt, zal ik het in de gaten houden of deze reset afdoende was, anders kom ik er op terug.

Dat zou tof zijn. Hartelijk dank. :) Een harde reset lost het probleem inderdaad (tijdelijk) op.

anske12345 15-09-14 16:50

hoi ik heb laats itunes gekochtvoor 15 euro en ik had voor 5euro fiches gekocht van holland poker in de apstor en toen is me datv draai ding opgevallen bleef ook draaien met een harde reset heb ik het weg gekregen gr anske maar ik ga het nu in de gaten houden bij alles wat ik doe met aps instaleren en aankopen met itunes tegoeden .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.