//

Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien

Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, SInds een paar weken heb ik de iPhone 5C. Nu valt het mij op dat het cirkeltje bovenaan constant blijft draaien. In huis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-14, 11:55
cuevision cuevision is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: hier
Berichten: 4
Standaard Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien

Beste allemaal,

SInds een paar weken heb ik de iPhone 5C. Nu valt het mij op dat het cirkeltje bovenaan constant blijft draaien. In huis gebruik ik Wi-Fi, maar een draaiend cirkeltje zegt mij zoiets als, waarmee zoekt het steeds verbinding. Dit draait ook gewoon door als ik gewoon in het beginscherm zit. Ik heb een klein abonnement met belminuten en data, dus ik ben als de dood dat door al dat gedraai ik straks over mijn datalimiet heen ga. In mijn oude iPhone 4 draaide het cirkeltje alleen als er daadwerkelijk ergens contact mee werd gelegd.

Weet iemand mij er iets over te vertellen / gerust te stellen?

Met dank en een fijne zondag.

Ed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-14, 11:59
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Probeer eens een harde reset.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 14-09-14, 12:37
cuevision cuevision is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: hier
Berichten: 4
Standaard

Ha Daniel,
Het lijkt hiermee te zijn opgelost! Met dank voor de tip.

Fijne zondag,
Ed
  #4  
Oud 14-09-14, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuevision Bekijk bericht
Het lijkt hiermee te zijn opgelost! Met dank voor de tip.
Kan je ook vermelden wanneer dit probleem is opgetreden? Na een update? Na een ankoop in de App Store? Na een in-app aankoop? Ik heb een bug report ingediend voor dit probleem en wil dat eventueel aanvullen met bijkomende informatie. Bedankt.
  #5  
Oud 14-09-14, 12:46
cuevision cuevision is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: hier
Berichten: 4
Standaard

Goeiemorgen ook,

Ik heb geen idee waar het door is gekomen. Ik ben na dat gedraai ook bezig geweest om de locatievoorziening in te perken. Ik ben bezig geweest om in huis de verschillende Wi-Fi kanalen in mijn toestel op te nemen. En omdat ik het toestel nog maar pas heb, ben ik natuurlijk op verkenning uit geweest. Het zou dan ook zo maar kunnen dat hierdoor een en ander van slag raakte. Maar omdat je van een bug spreekt, zal ik het in de gaten houden of deze reset afdoende was, anders kom ik er op terug.

Hartelijke groeten,
Ed
  #6  
Oud 14-09-14, 12:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuevision Bekijk bericht
Maar omdat je van een bug spreekt, zal ik het in de gaten houden of deze reset afdoende was, anders kom ik er op terug.
Dat zou tof zijn. Hartelijk dank. Een harde reset lost het probleem inderdaad (tijdelijk) op.
  #7  
Oud 15-09-14, 17:50
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

hoi ik heb laats itunes gekochtvoor 15 euro en ik had voor 5euro fiches gekocht van holland poker in de apstor en toen is me datv draai ding opgevallen bleef ook draaien met een harde reset heb ik het weg gekregen gr anske maar ik ga het nu in de gaten houden bij alles wat ik doe met aps instaleren en aankopen met itunes tegoeden .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerkactiviteit blijft draaien iPhone 5 Jeroenvanp iPhone algemeen 8 26-10-14 20:24
iphone 5 knippert het scherm onder en boven Davido iPhone algemeen 1 03-06-14 17:57
iPad: Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel) Bullit NL Jailbreak 2 13-04-12 16:40
Scherm zit boven los ChristianS iPhone algemeen 5 01-12-10 22:41
Rare ding boven aan scherm batalhador Archief 7 17-02-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.