//

Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel)

Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een ipad overgenomen van mijn vader. Het gaat om een iPad 2 met jailbreak op 5.0.1. die ongeveer jaartje oud is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 15:26
Bullit NL Bullit NL is offline
• iOS 7.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel)

Beste lezers,

Ik heb een ipad overgenomen van mijn vader. Het gaat om een iPad 2 met jailbreak op 5.0.1. die ongeveer jaartje oud is.
Ik heb een backup gemaakt van mijn iPad 2 ook 5.0.1. bijna 1.5 jaar oud.

Ik wissel van ipad om dat de ene toch nieuwer is dan de andere.

Ik heb via iTunes geprobeerd om mijn backup op de nieuwe te zetten maar dan geeft die aan dat die niet compatebiel (ofzo) is of dat die beschadigd is.

Nu heb ik ook geprobeer de nieuwe iPad te herstellen via instellingen - stel opnieuw in - wis alle instellingen en inhoud.
Zodra ik daar op klik moet ik de toeganscode invullen en daarna zie ik heel kort een balk en daarna het draaiende cirkeltje.
Hier blijft die op hangen (1.5 uur gewacht).

Ik wil graag IOS 5.0.1 houden om een jailbreak uit te kunnen voeren.
Nou heb ik geprobeerd om via shift en herstellen de IPSW van ios 5.0.1 te selecteren maar bij het controleren bij apple geeft die een fout.

Iemand die weet hoe en wat?

MvG,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-12, 15:29
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Herstel de iPad via iTunes. iOS 5.0.1. kun je niet meer installeren omdat Apple deze versie niet meer tekent. Je zit dus vast aan 5.1. ben ik bang.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-04-12, 16:40
nirrilith nirrilith is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

je kunt natuurlijk proberen om te kijken of de SHSH blobs zijn opgeslagen met behulp van tiny umbrella. als dat zo is zijn er genoeg handleidingen online te vinden hoe je hem moet terugzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 01:12
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen brotherlouie98 iPhone algemeen 7 23-11-10 20:28
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 01:07
iphone 3gs blijft hangen in herstellen i tunes leetje29 iPhone algemeen 0 17-07-10 12:14
Windows: Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie ikke123 iTunes 2 20-09-08 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.