//

beginscherm blijft ineens ''hangen''

beginscherm blijft ineens ''hangen'' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond, Sinds vanavond zit ik ineens met een heel raar iets! Mijn iPhone 4S blijft hangen in de 1ste pagina van mijn Springboard. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-12, 21:15
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard beginscherm blijft ineens ''hangen''

goedenavond,

Sinds vanavond zit ik ineens met een heel raar iets! Mijn iPhone 4S blijft hangen in de 1ste pagina van mijn Springboard.

Ik heb geen nieuwe cydia tweaks/apps gedownload en ook kom ik niet in de Safe Mode.
Wat ik zie is dus dat ik alleen maar mn Springboard zie met gewoon alle App icoontjes, wat ik ook aanraak, er gebeurd helemaal niets. Heb de iPhone al diverse malen aan en uit gezet.....
Maar 0 resultaat tot nu toe. Het lijkt er dus op dat ie als het ware 'bevroren' is.

Ik wil heel graag mn jailbreak behouden. Iemand een idee hoe ik hier mogelijk uit kan komen?

EDIT na 10 minuten;

Ik ben nu zover, dat na een reboot, de iPhone opstart in Safe Mode... Ik zie het lockscreen, en daarna een steeds terugkerende auto respring en dit nu al echt een keer of 30 (nee, niet overdreven). Maar verder gebeurd er dus niets

Hoor t graag!

Laatst gewijzigd door Geert1976; 13-04-12 om 21:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-12, 21:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je zegt dat je m uit en aan hebt gezet, bedoel je daarmee een harde reset? Zo niet, probeer dat eens.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-04-12, 21:33
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

@ Wouter;

Harde reset gedaan zoals jij zei
ik zit nu inmiddels dus in een Safe Mode; en hij blijft zich nu continue aan het herstarten (resprings)

thanks voor het meedenken alvast!
  #4  
Oud 13-04-12, 21:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik verdenk toch een tool/tweak uit Cydia...
  #5  
Oud 13-04-12, 21:38
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ja, daar begin ik nu ook aan te denken. Ik heb eergisteren Stride geinstalleerd...Was er niet tevreden over en heb hem daarna disabled.

Vanmiddag kwam er een nieuwe update voor deze tweak, en alsnog 1 keer geprobeerd. En volgens mij na het aanzetten weer uitgezet. Zeker weten doe ik het niet.

Enig idee hoe ik veilig deze tweak nog kan verwijderen en mn JB kan behouden?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 april 2012 om 20:41 ----------

uit de continue Safe Mode / Lockscreen respring en weer Springboard met icoontjes en kan niets selecteren danwel aanraken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 april 2012 om 20:48 ----------

verdorrie! Lees nu op idownloadblog.com mensen die ook problemen hebben na het installeren met Stride (helaas geen oplossing geboden aldaar).

Ben bang dat door deze zeer slechte tweak/app ik mijn JB ga kwijtraken.
En deze tweak kreeg nog wel volle lof van Jeff van idownloadblog.com

En welke directory staat eigenlijk zo'n tweak/app als Stride? iemand een idee? Wellicht kan ik hem deleten via SSH of zo?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 april 2012 om 21:20 ----------

nou, inmiddels mn iPhone weer aan de praat, in eens kwam ik uit de loop van resprings en reboots. Ik heb gauw de tweak Stride verwijderd.

IK RAAD IEDEREEN AAN STRIDE ABSOLUUT NIET!!! TE GEBRUIKEN

deze thread mag van mij op slot

Laatst gewijzigd door Geert1976; 13-04-12 om 21:57.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3g blijft hangen in beginscherm baijens Jailbreak 0 18-08-11 19:18
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
iPhone blijft in beginscherm hangen. iPeetie Archief 1 10-12-08 18:48
iconen op het beginscherm trillen ineens allemaal IphoneCasey Archief 3 08-04-08 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.