redsnow werkt niet op macbook discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik redsnow voor de mac download op mijn macbook en ik het programma wil openen krijg ik de mededeling: U kunt het programma niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redsnow werkt niet op macbook
Als ik redsnow voor de mac download op mijn macbook en ik het programma wil openen krijg ik de mededeling:
U kunt het programma niet openen omdat het niet wordt ondersteund door deze architectuur. Omdat redsnow met windows 7 niet wil heb ik speciaal een macbook G4 overgenomen om redsnow te kunnen draaien en thetered op te kunnen starten, maar hoe krijg ik het werkend? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het zo zijn dat redsn0w alleen op de x86 Apple hardware werkt en dus niet op jouw G4 met PowerPC architectuur?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En hoe kom je erbij dat Redsn0w niet werkt met Windows 7?
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel grappig. Koop je speciaal een powerbook om te jailbreaken, maar wel een veel te oud model ...
Die dingen zijn 10 jaar oud ... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
een missing dll file erbij deed wonderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: ios 4.1 naar 4.3 met redsnow werkt niet | michielvzz | Jailbreak | 5 | 31-07-11 20:13 |
iPhone: Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet | jasonnl | Jailbreak | 2 | 17-07-11 12:16 |
iPhone 3GS: unlock redsnow 0.93 werkt niet | dicapi | Unlock | 12 | 08-07-10 21:11 |
iPhone 1e gen.: iPhone werkt niet meer na Redsnow | Tommi Tippi | Unlock | 6 | 29-06-09 10:08 |
|
|