Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zit nu al een tijdje te *****n om mijn iphone aan de gang te krijgen. Ik wist niet dat hij jb had dus bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet
Hallo, zit nu al een tijdje te *****n om mijn iphone aan de gang te krijgen.
Ik wist niet dat hij jb had dus bij binnenkomst gelijk in de pc gestoken om op te laden en er was update beschikbaar dus dat gedaan. Nu werkt hij niet meer hij doet niets. En als ik redsnOw opnieuw wil installeren zegt hij steeds unable to recognize specified ipsw. Heb verschillende ipsw bestanden geprobeerd maar steeds hetzelfde ook verschillende keren redsnOw opnieuw gedownload. Op internet staat van alles maar het werkt niet ik kom niet verder... en wil graag me Iphone weer aan de gang krijgen als het ff kan dit weekend nog... Ps. als ik hem in DFU zet en restore met filmware : iPhone1,2_4.1_8B117_Custom_Restore Geeft hij ook aan geen juiste simkaart geplaatst? (er staat cydia op heeft dit nog invloed heeft ) Gr. Laatst gewijzigd door XIII; 17-07-11 om 12:22. Reden: Illegale inhoud verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download die ipsw bestanden niet met Internet Exploder maar met Firefox, Safari, Chrome of iets anders.
|
|
|||
|
|||
ook al gedaan werkt ook niet. zijn gewoon ipsw bestanden ( van die kubusjes )
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2011 om 12:32 ---------- oke hij werkt weer andere redsnow gedownload en herkende nu wel de ipsw. alleen liep hij nu heel de tijd vast dus eigenschappen veranderd en als admin. uitgevoerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: unlock redsnow 0.93 werkt niet | dicapi | Unlock | 12 | 08-07-10 21:11 |
iPhone: Waar vind ik de IPSW voor Redsnow?? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 05-07-10 20:47 |
iPhone: unable to recognise specified IPSW redsnow 8.0 & 7.2 | Viincent | Jailbreak | 2 | 25-09-09 12:14 |
iPhone 1e gen.: iPhone werkt niet meer na Redsnow | Tommi Tippi | Unlock | 6 | 29-06-09 10:08 |
iPhone: Custom IPSW werkt niet | Airborne | Jailbreak | 1 | 10-12-08 01:39 |
|
|