ios 4.1 naar 4.3 met redsnow werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 op 4.1 en wil hem jailbreaken op 4.3.3. Ik heb de originele 4.3.3 firmware gedownload en de handleiding gevolgd voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 4.1 naar 4.3 met redsnow werkt niet
Ik heb een iphone 4 op 4.1 en wil hem jailbreaken op 4.3.3. Ik heb de originele 4.3.3 firmware gedownload en de handleiding gevolgd voor redsnow. Tijdens het proces lijkt het alsof het lukt. Ik zie allerlei codes voorbij vliegen en redsnow geeft aan dat het is gelukt. Als de iphone weer is opgestart is er niets verandert. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zie je wel een Cydia logo op je springboard?
Heb je in Redsn0w aangevinkt dat je Cydia wilt installeren? .Jeroen |
|
||||
|
||||
Allereerst: heb je de 4.3.3 SHSH blobs?
Anders kunnen we ophouden... |
|
|||
|
|||
Ik ben hier niet extreem goed in thuis dus vergeef me als ik een domme opmerking maak maat shsh blogs van 4.3.3 kan je toch alleen hebben als je toestel firmware 4.3.3 bevat. Mijn toestel staat nog op 4.1.
|
|
||||
|
||||
Dan inderdaad een leermoment:
TU kan alleen opslaan wat Apple signeert en dat staat volledig los van wat er op je iDevice staat. Je bent dus te laat voor 4.3.3... |
|
|||
|
|||
Oké, dan blijf ik nog even van mijn 4.1 jailbreak genieten. Geen AirPlay helaas. Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet | jasonnl | Jailbreak | 2 | 17-07-11 12:16 |
Updaten van iOs met redsnow | Paraprozac | Jailbreak | 1 | 09-12-10 22:49 |
iPhone 3G: Updaten van iOs met redsnow | Paraprozac | Unlock | 0 | 09-12-10 19:34 |
iPhone 3GS: unlock redsnow 0.93 werkt niet | dicapi | Unlock | 12 | 08-07-10 21:11 |
iPhone 1e gen.: iPhone werkt niet meer na Redsnow | Tommi Tippi | Unlock | 6 | 29-06-09 10:08 |
|
|